Întrebări frecvente

Vă rugăm să citiți întrebările noastre frecvente înainte de a ne trimite un mesaj.

Puteți plasa comenzi de pe site-ul nostru în cel mai rapid și mai sigur mod. Deținătorii de carduri trebuie să ofere informațiile de contact la fața locului, astfel încât să obținem numele, adresa, orașul, statul sau provincia, codul poștal, țara, telefonul și adresa de e-mail, precum și informații financiare și informații privind comanda. Aceste informații sunt colectate și utilizate pentru a procesa tranzacția și pentru contabilitatea internă și alte proceduri. Și sistemul va trimite un e-mail de confirmare a comenzii pentru a confirma toate informațiile corect pentru fiecare comandă.

Nu, nu există nicio taxă de vânzare pe site-ul nostru.

Toate plățile online sunt sigure și securizate. Am creat un mediu de tranzacționare securizat. Sistemul de comandă pe care l-am folosit este standardul industriei pentru tehnologia de criptare – pentru a vă proteja informațiile private înregistrate pe site-ul nostru. Sistemul de criptare vă oferă securitate și liniște sufletească atunci când browserul dvs. și rețeaua locală acceptă utilizarea transmisiilor de date criptate.

Dacă întâmpinați această problemă, vă rugăm să încercați următorii pași: În primul rând, ștergeți cookie-urile, reporniți browserul, dezactivați Firewall-ul și apoi încercați din nou. În al doilea rând, dacă problema persistă, vă rugăm să schimbați alt computer sau alt browser de internet, cum ar fi Firefox, și apoi încercați. Sau puteți încerca să vă conectați după câteva ore. În cele din urmă, dacă pașii de mai sus nu funcționează, ne puteți contacta.

Da, dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs., ne puteți contacta pentru schimb sau returnare. Politica noastră de returnare este în primele 2 săptămâni după ce ați primit produsul. Produsul nu trebuie să fie purtat sau deteriorat. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumit de articol, dar defecțiunea nu este cauzată de noi, trebuie să plătiți taxa de transport și comisioanele bancare pentru schimbul de articole. Dacă solicitați o rambursare, vom deduce taxa de expediere din contul dvs. Dar dacă există dovezi concrete că defecțiunea a fost cauzată de noi, ne vom asuma întreaga responsabilitate și nu vom percepe nicio taxă suplimentară.

De obicei, trimitem produsul și vă oferim un număr de urmărire în termen de 3 – 4 zile de la reușita comenzii, vă vom trimite prin e-mail numărul de urmărire și site-ul de urmărire (astfel încât vă rugăm să vă asigurați că adresa de e-mail furnizată este eficientă). Vă rugăm să rețineți că este posibil ca site-ul transportatorului să nu actualizeze înregistrările și starea coletului în timp util. Și dacă nu primiți pachetul dvs. în 15 zile lucrătoare, vă rugăm să contactați serviciul clienți pentru asistență.

Da, suntem profesioniști în prelucrarea afacerilor internaționale și avem o bogată experiență în acest sens. Până în prezent, acceptăm comenzi din majoritatea țărilor lumii, cum ar fi Australia, Belgia, Canada, Danemarca, Finlanda, Franța, Germania , Groenlanda, Japonia, Coreea, Luxemburg, Malaezia, Noua Zeelandă, Norvegia, Portugalia, Spania, Italia, Franța, Germania, Suedia, Elveția, Taiwan, Regatul Unit și Statele Unite direct prin intermediul site-ului nostru. Dacă nu sunteți sigur cu privire la destinațiile de transport maritim, vă rugăm să ne contactați și vă vom răspunde în timp util.

Uneori există o întârziere de câteva zile în cazul în care expedierea este susținută din cauza cererii uriașe înainte ca bunurile să apară în sistem.Sau sistemele de urmărire pot întârzia din cauza anumitor factori în sistemul de urmărire DHL sau EMS.

Timpul total este compus din două părți. Prima parte este timpul de procesare. Acesta este timpul de la solicitarea dvs. de schimb sau rambursare, plus procedura noastră de procesare. A doua parte este timpul efectiv de expediere. Acesta este timpul de care este nevoie pentru ca pachetul să fie schimbat și să vă fie livrat din nou. De obicei, durează 5-15 zile. Pentru rambursare, este nevoie de aproximativ 2-3 zile pentru compania de card de credit pentru a procesa rambursarea, ați putea verifica contul cardului de credit în 15-60 de zile mai târziu. depinde în principal de viteza de transfer între diferite bănci din diferite țări. Vă rugăm să nu ezitați să ne contactați dacă nu îl primiți după 60 de zile!

Depinde. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumit de articol, dar defecțiunea nu este cauzată de noi, trebuie să plătiți taxa de expediere și taxa de retrimitere pentru schimbul de articole. Dacă solicitați o rambursare, transportul inițial nu este rambursabil. Dar dacă există dovezi concrete că defecțiunea a fost cauzată de noi, ne vom asuma întreaga responsabilitate și nu vom percepe nicio taxă suplimentară.

Toate produsele de pe site-ul nostru sunt furnizate de fabrica oficială de cooperare, diferența este că pandora noastră nu are numărul de identitate pe care magazinul oficial l-ar putea furniza și am putea oferi doar factura Hong Kong.

Trimiteți-ne un e-mail

info@globalcustomersupport.de